Možnosti a ceny doručení zboží


Zásilková společnost GLS

GLS

Zásilky společností GLS expedujeme každý pracovní den. Zboží Vám bude doručeno obvykle do dvou pracovních dnů (platí pro objednávky v pracovní dny do 15:30), jinak bude zboží doručeno do tří pracovních dnů. Kurýr společnosti GLS Vás bude před doručením zásilky telefonicky kontaktovat o tom, že je na cestě k Vám. V případě, pokud jste si zvolili způsob platby dobírkou, za zboží zaplatíte při jeho přebírání hotovostí. V případě nepředvídatelných okolností může dojít ke zpoždění zásilky, za co se předem omlouváme.

Cena dopravy je 130 Kč s dph. V případě, že Vaše objednávka převyšuje částku 2000 Kč (za zboží s dph), dopravu máte ZDARMA.

Pokud bylo zboží již expedováno a potřebujete zjistit, kde se nachází Vaše zásilka nebo chcete telefonický kontakt na kurýra, který Vám veze zboží, nebo potřebujete dohodnout jiné místo dodání a pod., prosím kontaktujte dispečink GLS na telefonním čísle (+420) 840 123 456.

Sledování zásilky podle sledovacího čísla je možné ZDE.



Packeta (Zásilkovna)

Pokud se vám nechce nebo nemůžete čekat na kurýra, máte možnost si vybrat společnost Packeta a jedno z mnoha výdejních míst, které nabízí. 

Při dokončování objednávky si vyberte jako způsob doručení zboží Packetu a zobrazí se vám seznam výdejných, kde si budete moci vybrat to své. Hledat můžete například pomocí PSČ. 

Cena dopravy je 75 Kč s DPH. V případě, že je Vaše objednávka vyšší než 2000 Kč, máte dopravu zdarma. 

Jakmile bude vaše zboží předáno do přepravy, obdržíte e-mail s trasovacím číslem. Cestu vaší zásilky tak můžete sledovat online na webové stránce packety nebo v mobilní aplikaci Packeta. 

Po doručení zásilky na vami zvolené výdejní místo vám přijde SMS a e-mail s heslem. V případě problémů s vaší zásilkou, můžete kontaktovat zákaznický servis +420 216 216 516.

Sledování zásilky podle sledovacího čísla je možné ZDE.