Možnosti a ceny doručení zboží

   Balíkomaty a výdejní místa      
1 - 2 dny     0 Kč - 79 Kč    

Pokud se vám nechce nebo nemůžete čekat na kurýra, máte možnost využít doručení do balíkomatů společností Packeta nebo GLS. Můžete si vybrat jedno z mnoha výdejních míst, Z-BOXů Packety nebo GLS Parcel Boxů.

Zásilky společností Packeta i GLS expedujeme každý pracovní den. Zboží vám bude doručeno obvykle následující pracovní den (platí pro objednávky v pracovní den do 16:00), jinak bude doručeno do dvou pracovních dnů. Při dokončování objednávky nejprve vyplníte potřebné údaje a v kroku „Způsob dopravy“ si vyberete Packetu nebo GLS. Poté kliknete na „Vybrat výdejní místo“ a zobrazí se vám seznam dostupných možností, kde si můžete vybrat to nejbližší. Hledat můžete například pomocí PSČ.

Cena dopravy včetně balicích nákladů je 79 Kč vč. DPH. Při objednávce nad 2500 Kč máte dopravu zdarma.

Jakmile je vaše zboží předáno k přepravě, obdržíte e-mail s trasovacím číslem. Cestu zásilky můžete sledovat online na webových stránkách Packety nebo GLS, případně v jejich mobilních aplikacích.

V případě problémů s vaší zásilkou můžete kontaktovat zákaznický servis Packety na +420 225 373 373 nebo GLS na +420 567 771 111.

Sledování zásilky podle sledovacího čísla Packeta, GLS.

   GLS kurýr    
2 dny     0 Kč - 99 Kč    
GLS

Zásilky společností GLS expedujeme každý pracovní den. Zboží vám bude doručeno obvykle následující pracovní den (platí pro objednávky v pracovní den do 16:00), jinak bude zboží doručeno do dvou pracovních dnů. Kurýr společnosti GLS vás před doručením zásilky telefonicky kontaktuje, že je na cestě k vám. Pokud jste si zvolili způsob platby na dobírku, za zboží zaplatíte při jeho převzetí v hotovosti. V případě nepředvídatelných okolností může dojít ke zpoždění zásilky, za což se předem omlouváme.

Cena dopravy včetně balicích nákladů je 99 Kč vč. DPH. Pokud je vaše objednávka vyšší než 2500 Kč, máte dopravu zdarma.

Pokud bylo zboží již expedováno a potřebujete zjistit, kde se nachází vaše zásilka, nebo chcete telefonický kontakt na kurýra, který vám veze zboží, nebo potřebujete domluvit jiné místo dodání apod., prosím kontaktujte dispečink GLS na telefonním čísle 567 771 111.

Sledování zásilky podle sledovacího čísla je možné ZDE.